Koło Reńskie umożliwia wykonywanie obrotów wokół osi przechodzącej przez połowę sylwetki ćwiczącego. W zależności od przyjętej pozycji, obroty można wykonywać w dwóch płaszczyznach: sylwetka ćwiczącego przecina oś obrotu (obroty pionowe w prawo lub w lewo), sylwetka ćwiczącego jest równoległa do osi obrotu (obroty w przód albo w tył). Może być wytwarzane w trzech różnych kategoriach rozmiarów. Dzięki temu można w sposób optymalny dostosować rozmiar urządzenia do wzrostu ćwiczącego.

Looping umożliwia wykonywanie ruchów pionowych oraz obrotów wokół osi znajdującej się nad głową trenującego, zarówno w płaszczyźnie czołowej (przód i tył) oraz poprzecznie (w lewo i w prawo). Urządzenie umożliwia wykonywanie obu sposobów poruszania równocześnie. W trakcie wykonywania intensywnych obrotów na loopingu, trenujący poddawany jest pionowym przeciążeniom (głowa–nogi) sięgającym do 6 g.

Żyroskop umożliwia równoczesne poruszanie się wokół trzech osi oraz zachowanie stanu równowagi w zadanym położeniu. Może być wytwarzany w trzech różnych kategoriach rozmiarów. Dzięki temu można w sposób optymalny dostosować rozmiar urządzenia do wzrostu ćwiczącego.

Prezentowany samochód powstał w 1917 roku. Jego głównymi konstruktorami byli: Henry Ford, C. Harold Wills, Józef Galamb i Jeno Farkas. Auto miało być szybko budowane, prostej budowy, proste w naprawie, proste w prowadzeniu, mieć miękkie zawieszenie i duży prześwit, umożliwiające jazdę po bezdrożach. Wraz z przystąpieniem Stanów Zjednoczonych do pierwszej wojny światowej fordy były dostarczane na front i tam montowane. Fordy służyły wyłącznie do transportu. Na polu bitwy transportowały żywność, amunicję, rannych. Do tych ostatnich celów służył prezentowany tu Ford T 15.

Więcej artykułów…