Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
Chociaż Pegaz został oceniony wysoko przez latających na nim pilotów, to produkcji seryjnej nie podjęto. Do 1964 roku motoszybowiec eksploatowany był w Aeroklubie Warszawskim, gdzie wylatał ponad 100 godzin, w tym część podczas pokazów lotniczych.
Chociaż Pegaz został oceniony wysoko przez latających na nim pilotów, to produkcji seryjnej nie podjęto. Do 1964 roku motoszybowiec eksploatowany był w Aeroklubie Warszawskim, gdzie wylatał ponad 100 godzin, w tym część podczas pokazów lotniczych.
Motoszybowiec amatorski, skonstruowany przez Józefa Borzęckiego.
Polskie lotnictwo wojskowe zakupiło w sumie 85 śmigłowców SM-1. Były używane do 1983 roku.
Dla lotnictwa wojskowego zakupiono w sumie 80 SM-2, kilka używano potem w cywilnym lotnictwie sanitarnym. W Polsce SM-2 były użytkowane do 1979 roku.
Mi-2 w wersji rozpoznania chemicznego i do stawiania zasłon dymnych.
Mi-2 w wersji fotogrametrycznej.