Pierwszy służbowy samochód Bolesława Bieruta po jego dojściu do władzy. Auto wyposażone było w szybę, która oddzielała pasażera od kierowcy oraz dwa specjalne miejsca dla ochrony. Od nowości Austin miał tylko jednego właściciela. Samochód podarował mianowicie Bierut swojemu kierowcy.
Lata 30-te
Samochód osobowy Packard Eight z 1930 roku
Do września 1939 roku, 5 takich samochodów jeździło w polskiej kolumnie rządowej, wożąc m.in. prezydenta Ignacego Mościckiego.
Samochód osobowy BMW 326 z lat 1936-41
To szybkie, średniej wielkości auto odznaczało się nowatorską jak na owe czasy stylistyką, co zapewniało mu wysoki poziom sprzedaży (pomimo dość wygórowanej ceny). Wyprodukowano łącznie aż 15 949 sztuk. Był to pierwszy czterodrzwiowy samochód BMW, uważany za jeden z najnowocześniejszych w tamtych czasach - pierwsze auto z aereodynamiczną karoserią, hydraulicznym układem hamowania i ukrytym kołem zapasowym. Wprowadzono w nim tylne zawieszenie wykorzystujące drążki skrętne. BMW 326 oferowano w dwóch wersjach nadwozia - czterodrzwiowy sedan oraz dwu- lub (rzadziej) czterodrzwiowy kabriolet.
Samochód osobowy Aero 50 1929-47
Aero - czeskie samochody produkowane w latach 1929 - 1947 przez firmę należącą do dr. Kabesa z siedzibą w Pradze. Model 50 zasłynął nietypowym dwusuwowym silnikiem o pojemności aż 2 000 ccm i mocy 50 KM.
Ten egzepmplarz to samochód specjalnie skonstruowany na wyścigi górskie. Nie rozwijał dużych prędkości (ok. 120 km/h). Przedni napęd dawał duże przyspieszenie.