Reklama w ramach działalności witryny "Zabytki Techniki - Ocalić od zapomnienia" jest bezpłatna dla jej uczestników, do których mogą zaliczać się: placóweki muzealne, kolekcjonerzy i organizatorzy wydarzeń plenerowych. Przy opracowywaniu materiału danego "Wirtualnego Muzeum" lub galerii zdjęć dostępnych jest kilka miejsc lokalizacji banerów o różnych formatach.
Parametry banerów to:Baner typu 1 - format 300 x 250 px, jest lokowany tuż pod menu w prawej kolumnie (niedostępne w dziale "Galeria Plener").
Baner typu 2 - format 140 x 250 px, jest lokowany pod menu po prawej stronie (niedostępne w dziale "Galeria Plener").
Baner typu 3 - format 468 x 60 px, jest lokowany pod opracowywanym materiałem.
Baner typu 4 - format 260 x 100 px, jest lokowany pod opracowywanym materiałem (tylko w dziale "Galeria Plener").
Wymagania techniczne:
- Typ pliku: .pdf, .jpg, .gif, .png
- Rozmiar pliku: 150 KB lub mniej
- Kolorystyka w: modelu barwnym RGB.
- Rozdzielczość reklamy 75 dpi.
Banery reklamowe przygotowują sami zainteresowani reklamą, przy czym tematyka reklam musi dotyczyć działalności muzealno wystawienniczej oraz wydarzeniom plenerowym o tematyce historycznej - historii techniki. W przypadku niespełniania tego warunku redakcja może odmówić publikacji tego baneru.
Sposób przesłania:
- Drogą mejlową - materiał proszę przesyłać na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Serwer FTP - serwer FTP: zabytki-techniki.org.pl, użytkownik: zabytki, hasło: zabytki%1
Wysyłając pliki na serwer FTP konieczna jest informacja o przesłania reklamy na adres mejlowy (
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ), z podaniem nazwy pliku. W przeciwnym wypadku materiały mogą zostać pominięte, z powodu przeoczenia pojawienia się nowego materiału.Konfiguracja programów do obsługi FTPWAŻNE! Instrukcje konfiguracji dla innych popularnych programów FTP znajdziesz, klikając tutaj.Konfiguracja Klienta FTP -->
Kilka słów na temat sposobu gospodarowania przestrzenią reklamową
Dana reklama dotycząca wydarzeń czasowych określonej placówki muzealnej jest wieszana przeważnie przy opracowanym materiale tej placówki. Dodatkowo, gdy termin wydarzenia zbliży się do około miesiąca, wówczas baner pojawi się w dziale głównym tematu. Przykładowo, gdyby wydarzenie dotyczyło Muzeum Nurkowania, baner pojawi się w dziale "Muzea techniczne". Gdy termin wydarzenia będzie bliski, około miesiąca, wtedy baner pojawi się w dziale głównym "Wirtualne Muzea". Terminy dotyczące wielu uczestników, np. "Noc w Muzeach", będzie promowana osobno.
Wplanach jest uruchomienie newslettera, który będzie wydawany nie rzadziej jak raz na dwa miesiące. Będzie zawierał: zestawienie nadchodzących wydarzeń, opis aktualnie trwających wystaw, informacje o zmianach wystaw stałych. Przewidujemy również zamieszczenie materiału ilustracyjnego. Tu jeszcze nie ma opracowanej formuły. Pełna informacja o newsletterze pojawi się niebawem.
Reklama
Typografia
- Smaller Small Medium Big Bigger
- Default Helvetica Segoe Georgia Times
- Tryb Czytania