6-cylindrowy tłokowy silnik rzędowy, 4-zaworowy, chłodzony cieczą, produkowany przez Motoren GmbH we Friedrichshafen. Był stosowany w samolotach Zeppelin Staaken R.VI, Rumpler C.VI, Rumpler C.VII.
Źródło: http://www.muzeumlotnictwa.pl/
6-cylindrowy tłokowy silnik rzędowy, 4-zaworowy, chłodzony cieczą, produkowany przez Motoren GmbH we Friedrichshafen. Był stosowany w samolotach Zeppelin Staaken R.VI, Rumpler C.VI, Rumpler C.VII.
Źródło: http://www.muzeumlotnictwa.pl/
| Produkcja: | Niemcy |
|---|---|
| Wytwórca: | Motoren GmbH we Friedrichshafen |
| Czas powstania: | 1916-17 rok |
| Układ: | 6-cylindrowy rzędowy , |
| Chłodzenie: | Cieczą |
| Moc maks.: | przy 1 500 obr/min 280 KM |
| Moc nom.: | przy 1 400 obr/min 250 KM |
| Pojemność: | 23 l |
| Stopień sprężania: | 6,0 |
| Redukcja śmigła: | |
| Masa: | 403 kg |
| Zużycie paliwa: | l/h |
Foto: Mariusz Pulkowski ® email: mariusz.pulkowski@poczta.fm