Silnik rzędowy NAG C III

 

6-cylindrowy tłokowy silnik rzędowy, chłodzony wodą. Opracowany przez Roberta Conrada i produkowany w firmie Nationale Automobil Gesellschaft mbH w Berlinie. Zastosowano w nim rozwiązania techniczne zbliżone do tych z silników Mercedesa. Silnik wyprodukowano w niewielkiej liczbie. Był stosowany w samolotach DFW C.Vc oraz Fokker D.VII.

Źródło: http://www.muzeumlotnictwa.pl/

Dane techniczne

Produkcja: Niemcy
Wytwórca: Nationale Automobil Gesellschaft mbH w Berlinie
Czas powstania: 1916 rok
Układ: 6-cylindrowy rzędowy
Chłodzenie: Wodą
Moc maks.: przy 1 400 obr/min 210 KM
Moc nom.: przy obr/min KM
Pojemność: 17,5 l
Stopień sprężania:
Redukcja śmigła:
Masa: 270 kg
Zużycie paliwa: l/h