Czoło „B” posiada urządzenie wirnikowe służące do usuwania i odrzucania na odległość ok. 30 m warstwy śniegu o grubości do 3 m.
Rotacyjny pług odśnieżny
Prototyp pługa odśnieżnego lemieszowo-wirnikowego typu 414S projektowanego na podstawie rozszerzonych założeń konstrukcyjnych, opracowany przez CBK PKP w Poznaniu na bazie eksploatowanych od 1972 r pługów 411S. Czoło „A” wyposażone jest w lemiesze służące do zgarniania i spychania (jednostronnego lub dwustronnego) śniegu o grubości warstwy do 1,5 m.
Dane techniczne
Produkcja: | Polska |
---|---|
Wytwórca: | Zakład Naprawy Taboru Kolejowego w Starogardzie Szczecińskim |
Czas powstania: | 1986 rok |
Długość ze zderzakami: | 16 620 mm |
Masa w stanie służbowym: | 64 t |
Prędkość transportowa: | 80 km/h. |
Szybkość odśnieżania: | 10-50 km/h |
Foto: Mariusz Pulkowski ® email: mariusz.pulkowski@poczta.fm
Foto: Mariusz Pulkowski ® email: mariusz.pulkowski@poczta.fm
Foto: Mariusz Pulkowski ® email: mariusz.pulkowski@poczta.fm