Samolot TS-11 został zaprojektowany w Instytucie Lotnictwa przez zespół konstruktorów pod kierunkiem doc. inż. Tadeusza Sołtyka. Był on przeznaczony do wstępnego i zawansowanego szkolenia pilotów odrzutowych samolotów bojowych.
Lotnictwo
Lądownik statku kosmicznego "Sojuz-30"
Dwumiejscowy lądownik radzieckiego statku kosmicznego "Sojuz-30" z lotu w Kosmos ówczesnego mjr dypl. pil. Mirosława Hermaszewskiego.
Samolot szturmowy IL-10
Samoloty Ił-10 skonstruowano w ZSRR w 1943 r. jako wersję rozwojową słynnego Ił-2m3. Produkowano je seryjnie od sierpnia 1944 r., a po raz pierwszy zastosowano bojowo wiosną 1945 r. lł-10 były produkowane w ZSRR do początku lat 50. Łącznie powstało tam 4966 samolotów tego typu.
Samolot szturmowy IŁ-2M3 nr 21
Jeden z najsłynniejszych samolotów bojowych z lat II wojny światowej. Skonstruowany i produkowany seryjnie w ZSRR od 1941 r. Wytwarzanie II-2 zakończono kilka lat po wojnie. W sumie zbudowano około 36 000 tych maszyn. Początkowe wersje zostały zastąpione w 1942 r. przez samoloty Ił-2m3 o dwuosobowej załodze, z silnikami o większej mocy oraz o wzmocnionym uzbrojeniu.
Śmigłowiec wielozadaniowy MI-2P nr 1449
Lekkie wielozadaniowe śmigłowce Mi-2, skonstruowane w ZSRR, były od połowy lat 60. produkowane na licencji przez zakłady WSK Świdnik. Pierwszy całkowicie zbudowany w Polsce Mi-2 został oblatany w listopadzie 1965 r. Od tego czasu wyprodukowano ponad 5400 śmigłowców tego typu. Mi-2 wprowadzano na wyposażenie Ludowego Wojska Polskiego w latach 1966-1985 w wielu wersjach: pasażerskiej, łącznikowej, rozpoznania skażeń, sanitarnej oraz ratownictwa morskiego i lądowego. Użytkowano także wersje Mi-2 uzbrojonych w kierowane i niekierowane pociski rakietowe oraz działka.
Śmigłowiec wielozadaniowy MI-8T nr 0614
Wielozadaniowe śmigłowce Mi-8 zostały skonstruowane w ZSRR na początku lat 60. Produkowano je w wielu wersjach zarówno cywilnych, jak i wojskowych. Pierwsze maszyny tego typu zostały przyjęte do wyposażenia polskiego lotnictwa wojskowego w 1968 r. i pozostają w służbie do dzisiaj.
Samolot szkolny PZL-130 Orlik nr 018
Polski samolot szkolno-treningowy wprowadzony do szkolenia selekcyjnego i podstawowego w Wyższej Szkole Oficerskiej Sił Powietrznych. Wykorzystywany również do lotów dyspozycyjnych. Opracowany w PZL Warszawa Okęcie. Prototyp wzniósł się w powietrze w 1984 roku. W wyniku późniejszych modyfikacji powstała wersja TC-1. Wyposażony w fotele katapultowe Martin Baker CH.15A. W 2003 roku w służbie - 35 sztuk.